Wardina Safiyyah

15.9.12

'Wardina Safiyyah diumumkan bakal bernikah tahun hadapan' - Tajuk utama gossip hari ini






Berderau seluruh jantung Azmir, mengharapkan bulan jatuh ke riba. Malangnya pungguk yang jatuh akibat ditembak sang pemburu.

'Jangan sedih sedih Mir, nanti aku kenalkan kau dengan seseorang ni. Muka sebiiiiiiiijik macam Wardina! Aku janji.'

'Mana ada lagi perempuan dekat dunia ni muka macam Wardina tu, aku yakin dia seorang je dalam dunia lawa maxam tu.'

'Eh, belum jumpa belum tahu. Kau relax je, ada masa nanti aku kenalkan kau dengan dia. Aku rasa dia pun single and sangat sangat available macam kau ni.'


     ****************************


'Mir, mana kau ni? Aku dah ada dengan budak tu depan TGV ni.'

'Wey, aku nervouslah nak datang dekat dengan korang. Muka dia sebijik macam Wardina!'

'Aku dah cakap dari haritu, kau tak percaya. Dah dah, datang sini. Aku kenalkan kau dengan dia. Lepas tu aku tinggalkan kau dengan dia berdua je.'


          ***************************


'Hai, nama saya Azmir, Azmir Roslan.'

'Nama saya Fazlinda, Fazlinda Aminuddin.'

'Shall we?'

:')