Please say yes !

13.3.12

'Ke mana kita nak pergi ni awak?'
'Saya nak bawa awak ke satu tempat yang awak takkan lupakan'

*tangan laju menaip mesej; Dear Julia, kalau pukul 11 malam aku tak call kau tolong call aku okay?

'Apa yang kita nak buat dekat sini?'
'Awak lapar tak?'
'Hurm, laparlah juga. Kenapa? Awak ada makanan ke?'
'Ada, tapi cupcakes je. Awak nak tak?'
'Boleh juga'
'Ini dia cupcakesnya'



'WOULD YOU MARRY ME' - tertulis di atas cupcakes

'Imran, apa semua ini?'
'Nah, ambil satu awak makan. Cuba pilih satu'
'Saya pilih yang ini, Warna dia comel. Sedap, eh eh eh kenapa ada batu dalam mulut saya?'
'Batu? Yeke? Cuba tengok betul betul'
'Ya Allah, Imran!!'
'Sudikah awak? Err. Nak saya melutut ke?'
'Hurmm ..'



'Adila Binti Mohd Nor, sudikah awak menjadi suri hati Imran Bin Hamid? Teman sehidup dan semati, susah dan  senang bersama dia?
'Awak, saya dah lama tunggu saat ini, and I would say yes'


'Boleh saya bangun sekarang, sarung cincin ni?'
'Tak boleh, kena jawab soalan saya dulu'
'Okay apa soalannya?'
'Macam mana awak tahu yang saya akan ambil cupcake yang ini sedangkan ada sedozen cupcakes dalam box ni. Kalau saya tak pilih cupcake ni mungkin kebarangkalian awak nak lamar saya 1 per 12 lah kan?'
'Sayang, kalau awak nak tahu saya letak sebentuk cincin dalam setiap cupcakes yang ada. Sebab saya nak pastikan kebarangkalian awak ini milik saya adalah 12 per 12 iaitu 100 peratus'



*fainted*